24 February 2011

hargailah mereka (^_^)

alopss~even though blog cam hampeh *kan aku gtau tgh dlm proses* aclty bit busy....busy gile!!! tngu abes present then i will make up u blog.. sory busy kot....hurmm... ala...ntok medan luahan hati sndri je pown...bukan na fofular bagai...x!x!...heh~ perlu ke?...

knape tajuk entri begitu?...ye...hargai lah mereka yg ade di depan mate...jgn na sakiti hati mereka...u knoe wat, all of this picture is by Allah will... aku kne kuat even dlm hati *lemah*...kne kuat..! ingt,ade org yg lg sedih dari anda (: keep smiling on your face! honestly ok?...

then,jgn tikam sumone dari belakang la....xbaik...tikam dari depan la bes...hoaaahhhhhh!!!! haruslah!hehe... :P x..mksud aku,cube try test jgn na jadi penjual ikan....blagak...aihhh...xbaik doe...seyes xbaik... dah..jge diri sndri..bg aku,when i saw sumone yg aku pcye sbenarnye dia mcm mane,aku akn pecut 2o0 meter mcm mase skola dulu2~hhahahaha! :P sape suh kan....aku xske ..huhuhu


dah....

gd luck huny....
na final kan...
gd luck...
do the best...
pastu bru bleh enjoy kaw2! ok?!!!!!!
malaysia!wait for me!!!!!!!!!! :P (^_^) <3

*kwn2 seperjuangan!gd luck! :P

No comments:

Post a Comment