09 March 2011

AlhaMdulilLah...

ya Allah...jika dia bukan untukku,dekatkanlah hatiku dengan ketentuanMU..sesungguhnya setiap yg ENGKAU berikan ada hikmah dan sebabnye tersendiri... (:

Alhamdulillah..bile kite mendapat sesuatu,xkire kesedihan atau kegembiraan,ingtlah...sume tu dtg dariNYA...ujian disebalik kejadian...kite mmg tak kan dpt jangke pun ape yg akan jadi... (: syukur lah ape yg ada di depan mata...jgn tamak... kite kene sedar diri kite sape..jgn mengharapkan sesuatu yang hebat,sedangkan diri sendri pun xsempurna...ingat kebaikan seseorang terhadap kite..jgn ingt keburukan yang dia prnh lakukan... blslah dengan kebaikan dan serahkan sglanya kpd ALLAH... itu yg aku lakukan..insyaALLAH...
hidup penuh pancaroba..ape yg dah jadi,kene amik iktibar...jgn ULANGINYA lagi...ya Allah,jauhkanlah aku dari perkara mungkar..dari perkara yang ENGKAU telah melarangnya...
manusia mmg xkan lari dari melakukan kesalahan...aku pun...bnyk bnde yg aku blajar... (:
ade sbb Allah temukan aku dgn kamu (^_^) inilah sbb nya...
insyaAllah aku cuba hindar dari berlaku lagi perkara mcm tu..pengalaman mengajar erti kedewasaan...sape kite nak menolaknye dari berlaku...kan ?

Alhamdulillah...

terima kasih...

aku bersyukur...

diberi peluang untuk merasa sume ni...

sekurang2nya aku ade pngalaman :)

insyaAllah lebih berhati2 lepas ni... (^_*)..

kawan2....terima kasih... <3>


umie....abah...maafkan onie... (: onie xkan ulangi semua tu lg...insyaALLAH...berkat doa abah ngan umie... time kasih jage n besarkan onie smpai skarang...i love both of u...


daa..
(^_^)

No comments:

Post a Comment